Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 aprilie 2011

Micul meu secret



Ai început să trăieşti în gândurile mele şi nu doresc să te las să pleci din ele. Tu eşti micul meu secret, despre care nici tu nu vei ştii. Am să te ascund adânc în inima mea în cel mai ascuns şi mai frumos loc, ca nici tu să nu-ţi dai seama cât de aproape îmi eşti. Nici în ochii mei nu vei găsi vre-o licărire care să te dezvăluie. E mai bine să tac, nimic să nu ştii să crezi că nu mai doresc să visez de şi am să fac acest lucru în secret. Oricum liniştea îmi este tulburată însă nu doresc să fur şi liniştea ta.E mai bine să mă ridic sus către cer şi să cad jos cu o viteză mare în cât să mă zdrobesc, decât să-ţi curm liniştea şi să-ţi fur somnul, să-ţi evadez visele şi să te fac să crezi că ziua care va venii e mai bună decât cea care este fiindcă poate ceva se va schimba. Am să iau şi suferinţa ta asupra mea căci nu mai doresc ca tu să suferi. Un trup atât de puternic ascunde o inimă atâ de firavă. Eu în schimb sunt mult mai puternică, cred că singură pot duce povara suferinţei pentru noi.  Râd şi plâng în acelaş timt. Râd fiindcă înţeleg că iarăşi pot simţi ceva divin pentru cineva, însă plâng fiindcă ştiu că nimic nu se poate schimba şi fiindcă doresc să sufăr în linişte. Pe când îmi vine să plâng trebuie să zâmbesc ca să nu mă demaşti tu. E greu să te ascunzi, dar e mai corect. Doresc să te păstrez doar pentru mine şi nu aş dori să aflu mai multe despre tine pentru ca să rămâii şi în inima mea neschimbat aşa cum te cred eu ca eşti aşa cum te-am văzut şi te-am cunoscut eu. Micul meu secret, ce face să bata inima si mai repede, ce mă face să mă desprind de la pămân şi să zbor deasupra tuturor dezamăgirilo pe care le-am avut. Iţi mulţumesc că ai apărut în viaţa mea şi îi multumesc Domnului că mi-a dat ocazia să mai cunosc încă o persoană specială din viaţa mea.

2 comentarii: