Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 aprilie 2011

Dragostea Domnului

Las notele plăcute să curgă prin mine, note ce-L slavesc pe Dumnezeu şi simt cum inima mi se umple de bucurie. De o bucurie neexplicabilă după care am tânjit mult timp. E ceva minunat şi divin nu poate fii comparată cu nimic din cele simţite înainte de mine sau cele ce vor urma. Dragostea şi Bucuria care vine de la Dumnezeu sunt cele mai minunate şi mai plăcute lucruri care le putem primi. Am primit o ocazie, încă una ca să ne bucurăm de toate câte au fost create spre fericirea noastră însă nu am ştiut să  le păstrăm. Mă bucur nepus de mult şi înţeleg cât de mult mă Iubeşte Domnul, atunci când mă uit la o frumză, la un fericel de iarbă, la un zâmbet minunat de pe chipul unui copilaş. Nu ştim să ne bucurăm de simplele şi minunatele lucruri, deseori alergăm după ceva ce nu posedăm, dar poate nici nu avem nevoie de aceasta, poate avem totul ce ne este necesar pentru a fii fericit. Deschide larg porţile inimii şi acceptă Adevărata şi Pura Dragoste de cel mai înalt grad. Uită orice tristeţe şi îndreaptăţi inima spre Bucurie şi Pace. Astăzi am avut parte de singurătate fizică însă aceasta ma făcut să înţeleg că totuşi e important cine trăieşte în interiorul meu nu în exterior. Astăzi în această zii minunată în care de multe ori uităm ce sărbătorim, eu am încercat să fiu mai aproape de Acel care mi-a oferit încă o şansă ca să trăiesc o viaţă minunată. De multe ori greşesc însă ştiu că El mă iubeşte şi mă va ierta, trebuie doar sa deschid inima şi mintea spre El. El a demonstrat că adevărata dragoste există şi trăieşte în fiecare, trebuie doar să înţelegem acest lucru. Apropii mâna de piept parcă simt o căldură plăcută, aceasta e Dragostea, Dragostea ce am cautat-o, era atât de aproape însă din cauza unor lucruri am fost oarbă şi nu am realizat că ea tot timpul a fost în mine.

2 comentarii:

  1. Ce frumos! Dragostea Domnului exista tot timpul in sufletul nostru chiar daca nu o realizam ,caci aceasta vine din sufletul, puterea si fericirea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa este, dar noi de multe ori suntem prea orbi

    RăspundețiȘtergere