Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 aprilie 2011

Muzica

Las notele plăcute să curgă în jurul meu şi să-mi răsfeţe sufletul. Simt cum a pătruns în mine  şi îmi trezesc emotii şi stări minunate. Parcă încep să simt prin altcineva, prin acea persoană care a dat viaţă acestor note divine ce se schimbă una pe alta într-o trecere fină şi minunată. Toate aceste note parcă mă înconjoară şi mă fac să mă rup de la pământ, mă duc acolo unde aş dori să fiu acuma, sau poate în acel loc la care se gândea creatorul lui. Închid ochii şi simt de parcă am aripi, ritmul notelor dirijează cu întreaga mea fiinţă. Gust în acelaş timp şi din sălbăticia vântului şi din puritatea apei şi din taina nopţii. Totul mă înconjoară şi mă fac să le simt mai aproape. Minunată lume a notelor ce te îmbracă cu cele mai plăcute stări, vor trăi veşnic în mintea noastră şi tot timpul ne vor aduce bucurie. De multe ori un cântec ne face să ne amintim de cineva sau ceva ce a fost cândva. Poate a fost ceva trist, însă notele plăcute pot alina orice durere şi pot să ne schimbe dispoziţia. În unele cazuri cînd mă simt tristă şi singuratică, doar muzica mă poate înţelege, parcă intră adânc în inima mea şi se contopeşte cu durerea ce o am. Notele plâng împreună cu mine şi mă fac să mă simt mai bine fiindcă ştiu că totuşi cineva mă înţelege. Ador să las notele plăcute să curgă prin mine, mă fac să mă simt de parcă am aripi, aripi de care am fost lipsit de mult timp...

2 comentarii: