Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 martie 2011

Cubul de gheaţă



Afară ninge de te îngroapă, troienile se aşternuse peste umerii ţării noastre ca şi o blană de urs. Gerul ne ciupeşte de obraji şi năsuc, privesc cum vântul turbat leagăna fulgii într-un vals rapid, iar eu stau lângă un şemineu cu un pocal cu vin. 
Focul cald mă răsfăţa, stau aşezată pe o blană maronie şi o pătură din cămilă îmi răsfăţa trupul cu atingerea sa fină. Tu, stai alăturea şi depănăm amintiri din vieţile noastre. Dar, la un moment dat, m-am oprit fiindcă mă rătăcisem în privirea ta mai rău decât un călător printre troienile de iarnă ce se ascundeau afară după florile de pe geamul pictat de ger. Aşa din poveste în poveste am început să ne sărutăm dulce. Nici nu am realizat cum au decurs lucrurile. Încet, mai întâi tu mai sarutat pe gât, după uşor pe obrajii calzi de la căldura şemineului sau poate de la emoţia senzaţiei ce îmi trecea prin tot corpul.
 Înaintai, mi-ai atins buzele senzuale ca pe o petală de trandafir cu buzele tale nerăbdătoare să cunoască dulceaţa nectarului de pe buzele mele. Încetul, cu încetul am început să ne răsfăţăm cu mângăieri calde pe tot corpul. Mâna ta a alunecat încet pe sânii mei şi ai început să-i masezi uşor. Nu peste mult timp ai luat un cub de gheaţă din găletuţa în care era sticla cu vin. Cubul rece şi tare mai întâi a atins buzele mele, după s-a topit un pic pe obrajii mei îmbujoraţi. Încet cubul de gheaţă a alunecat mai jos pe gât, trupul meu încins a început să absoarbă cubul de gheaţă, o picatură s-a desprins din cubul tău de gheaţă, era rece şi plăcută ca şi o briză în perioada arşiţei. A mers în jos s-a ascuns sub bluza mea. Am topit tot cubul tău de gheaţă. Simţeam că mă sufoc şi nu-mi ajunge aer şi hainele îmi sunt de prisos, parcă erau un cleşte ce mă strângeau tot mai mult şi mă lipseau de aer.
 Te-am privit în ochi, ei trădau o gingăşie fără margini, o dragoste profundă şi o sete nestinsă pentru a mă atinge şi a mă simţi mai aproape. Şi eu doream să te simt cu pielea mea, care era flămândă după mângăierile tale gingaşe şi plăcute. Eram ameţită, nu ştiu dacă de la vin sau de la aroma ta sau stările ce mă treceau. Eram total relaxată, aveam încredere în tine şi ştiam că îmi poţi oferi doar din tot ce e mai bun şi plăcut. După, era rândul meu să plimb cubul de gheaţă. Am pus atent cubul de gheaţă în gură. Am descheiat nasturii cămăşii tale de parcă alergam cu degetele pe clapele unui pian. Pieptul tă se mişca în sus şi în jos neregulat. Ţi-am sărutat mai întâi fruntea după buzele şi încet am alunecat pe gât, dupa o sărutare caldă, te-am atins cu cubul rece. Nu ştiam ce stări aveai în acea clipă, însă doream să te simţi bine. Încet te sărutam şi după fiecare sărutare te atingeam cu cubul de gheaţă. La fiecare mişcare corpul tău se încorda, de parcă era străpuns de mii de fiori placuţi sau poate mai puţin plăcuţi. După ce dispăruse şi cubul meu de gheaţă mam aplecat deasupra ta, te-am privit în ochi şi am înţeles că doresc să-ţi aparţin doar ţie, de mult timp nu am mai văzut aşa ceva. Erai ceva de vis, ceva ce nu poţi găsi în fiecare zii. Te-am sărutat, sărutul parcă şi mai mult ne-a încins. Mai cuprins şi mai apropiat de tine tot mai mult şi ai început să mă săruti pe buzele mele senzuale. Ne-am îmbăţişat într-o legatură eternă şi ritmul respiraţiei noastre s-au contopit, devenind un ritm de blues. Mişcarile corpului tău înduitoare precum un val în largul mării mă atrăgeau tot mai mult, mă făceau să te doresc enorm. Corpul îmi ardea de dorinţă şi buzele îmi erau uscate, tânjeau după sărutul tău. Pe perete umbrele corpului nostru proiectat de lumina focului din şemineu devenisera una. 
 După ce focul dintre noi se mai potolise, eu am pus capul pe pietul tău ca să asculţi ritmul plăcut al inimii tale. Acea seară rece care a făcut să se aprindă focul pasiunii, a rămas în mintea noastră pentru mult timp şi aceasta datorită unei mici creaturi ce ne-o aminteşte. Când zâmbeşte îmi amintesc de acea seară şi devine tot mai dragă, mai unică şi mai fermecătoare, fiindcă dragostea noastră s-a întruchipat a prins viaţă şi a adus un înger pe pământ. Inocent, blând, dulce, minunat, tandru ca şi creatorul lui, care se numea, tată.

 










4 comentarii:

  1. FOARTE FRUMOS redat! E foarte reusita! Mi-a placut enorm! ENORM!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am recitit fragmentul! Iti spun... Pur si simplu mai lasat fara cuvinte cu acest fragment! E EXTRAORDINARA!!! EXTRA-OR-DI-NA-RA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, am crezut ca nu e pe gustul tau, sper ca acest fel de a scrie iti va placea

    RăspundețiȘtergere