Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 martie 2011

Făuritor de îngeri

Îmi lipseşti enorm, dar cred că acest sentiment îţi este cunoscut. Am nevoie de tine cum am nevoie şi de aer. Te doresc în viaţa mea mai, cum doreste pasărea un cer, stelele o lună, firicelul de iarbă soarele. Mă simt pustie şi fără de rost cândnu eşti aproape de mine. Îţi duc lipsa enorm şi încerc să te regăsesc în cele mai mici şi neânsemnate lucruri. Nu îndrăznesc să visez fiindcă cred că nici pe jumătate nu-mi pot închipui din ceea ce îmi poţi tu oferi. Tu eşti fauritor de îngeri, înveţi înveţi îngerii să-şi recapete iarăşi aripile şi să zboare mai sus decât au facuto. Acuma aripile mele sunt mai mari şi mai luminoase, mai rezistente. Am o pereche de aripi puternice şi divine ce sunt crescute din adâncul inimii tale. Îmi pare rau ca eu nu pot zice doar, te iubesc. Dar îmi place să compun o întreagă poveste despre aceasta. Însă aşa sunt eu, doar aşa te pot face să simţi ceea ce simt eu, doar prin aceasta pot să-ţi transmit, trăirile mele. Nu îmi ajung cuvinte să le exprim pe toate. Te iubesc, nespus de mult şi nimeni nu poate lua aceasta de la mine, doar dacă mi se  scoate inima şi nici atunci fiindcă ai să rămâi în mintea mea ca o stea stralucitoare ce m-a salvat de întuneric.

3 comentarii: