Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 martie 2011

Doar eu...înainte de somn

Înainte de somn, iau pătura cu vise şi gândurile plăcute cu mine. Încerc să le adun pe toate câte s-au întâmplat în această zi şi realizez că a fost o zi minunată, plină de zâmbete, dragoste, bucurii. Îmi ador prietenii ce mă ajută să-mi colorez ziua cu cele mai frumoase culori ale curcubeului. Fiecare amic reprezintă o culoare, o culoare fară de care curcubeul fericirii mele nu ar fii complet. Iarăşi ajung să spun noapte bună chipului din cealaltă parte a oglinzii, realizez că are un zâmbet superb şi că ziua ei a trecut foarte bine. A avut parte de vise, a încercat să evite tot ce o întristează, a văzut lucrurile altfel. Iau toate evenimntele plăcute şi le pun în perna mea cu vise. Încer sa le aşez aşa ca să nu să se încurce. Ador ziua care a trecut şi mă face curioasă ziua ce va veni. Noi posibilităţi, noi amici, noi vise, gânduri şi alte lucruri doar minunate. Am început acuma să văd lumea cu alţi ochi, să observ doar binele din oameni şi  din această viaţă. Alung norii tristeţii şi disperării, înlătur aceste lucruri şi realizez că a dispărut durerea. Am realizat că dacă doresc să fiu fericită e nevoie să fiu DOAR EU aşa naturală, liberă şi veselă. Le mulţumesc amicilor că astăzi au fost alăturea de mine, voi mă ajutaţi să văd lumea în  culori mai vii. Noapte bună, la toţi. Fie ca doar gândurile frumoase şi plăcute să vă viziteze noaptea. Strâng gândurile frumoase ca să le dau viaţă în visele mele. Fiţi fericiţi până şi în vise. Vă invit în minunatele  mele vise. Noapte bună.

Un comentariu:

  1. Iti scriu doar atat...
    LA SAGE, LA BELLE, LA FORMIDABLE APHRODITTE!!!
    (trad. Inteleapta, frumoasa, formidabila Afrodita)

    RăspundețiȘtergere