Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 mai 2011

Rezumat

Dragii mei cititor şi amici, vă rog mult să mă iertaţi pentru fragentele intitulate "Un înger fără aripi". Sunt fragmente dintr-un roman, care mă implineşte şi mă face să fiu cu adevărat fericită. Sper să reuşesc să-l termin şi să încep sa-l postez. E un roman dedicat unei persoane dragi, e un fel de caiet cu amintiri şi triri. Este vorba despre o asistenta medicala care s-a hotărât să meargă pe război doar pentru a găsi persoana care îi furase inima pentru veci. A renunţat la tot pentru el şi pentru  a scăpa de suferinţa ce o apasa. Reuşeşte să-l găsescă şi trece prin diverse stări. Începe singură pe ea să nu să se înţeleagă, în inima ei se dă o luptă între vise şi realitate. Unele fragmente descriu unele stări pri care eu singură am trecut, unele discuţii reale. Sper să va placă, fragmentele mele şi sper într-o zi să pot face public acest roman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu